Houzz Logo Print
trinenyborg

spisebordet

Trine Nyborg
vor 7 Jahren
Hej Anne Mette. Ved du hvor det fine, hvide spisebord er fra?
Lejlighed på Frederiksberg · Mehr Info

Kommentare (6)

  • PRO
    Anne-Mette Fiil Boligindretning / FIIL & FIIL
    vor 7 Jahren

    Hej Trine. Spisebordet er fra HAY. Lignende i komposit i forskellige farver får jeg også lavet efter mål, hvis det er ønsket.

  • Trine Nyborg
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 7 Jahren

    Uh, det lyder bestemt spændende. Ved du hvad komposit bordene ligger på prismæssigt for 2 meter langt bord?

  • PRO
    Anne-Mette Fiil Boligindretning / FIIL & FIIL
    vor 7 Jahren

    Du skal nok regne med ca. Kr. 26.000 + lidt afhængig af bredde. Bordet fås så enten med krom stel, børstet stål eller stellet kan indfarves i samme farve som bordpladen.

  • Sanne Rahbek
    vor 7 Jahren

    Jeg synes også det er ret lækket kan det fås med tillægsplader


  • PRO
    Anne-Mette Fiil Boligindretning / FIIL & FIIL
    vor 7 Jahren

    Ja det er super fint, men umiddelbart laves det ikke med tillægsplader desværre.

  • S. M. I
    vor 7 Jahren

    Vi har et superlækker spisebord fra Kristallia - t-hink - i pulverlakeret metal, som minder en del om dette. Det er også meget enkelt og let i udtrykket og kan prismæssigt konkurrere med bordet fra Hay: http://www.kristalia.it/design-tables/thin-k-2/modern-design-table/ - vi har købet vores hos Lerche Design for den del år siden efterhånden:http://www.lerchedesign.dk/?menuGuid=13357

    Bordet kan trækkes ud til at rumme 12-14 mennesker. Dette sker ved at trække i den ene ende og lægge de plader, der er skjult i bordet i mellemrummet.

Gesponsert

Laden Sie die Seite neu, um diese Anzeige nicht mehr zu sehen

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.