Houzz Logo Print
kompossible11

Vad ska jag ha på hyllan?

Inredningsälskaren
vor 7 Jahren
zuletzt bearbeitet:vor 7 Jahren

Jag har köpt en öppen hylla till väggen men vet inte riktigt vad jag ska ha på den? Tänkte ha prydnadsgrejer men hittills har jag bara köpt två små glasvaser. Någon som har tips??

Alexander White · Mehr Info

Kommentare (7)

  • Sophie I
    vor 7 Jahren

    Vad sägs om att lägga fram några fina böcker och kanske någon prydnadsgrej, alternativt doftljus?

  • PRO
    Giovannas Konst
    vor 7 Jahren

    I mina hyllor står massivs med böcker, ofta coffee table books om konst, mat, vin, keramik, historia mm. Ofta väldigt snygga. Dessutom ljusstakar och massvis med växter. Väldigt fint tycker jag och mysigt

  • mariannese
    vor 7 Jahren

    En hängande växt kan vara snyggt, t ex en gullranka, och när den växer till sig kan den täcka flera hyllor neråt.

  • Carin Kamsvåg
    vor 7 Jahren

    Fyll på med böcker, bruksföremål och någon hängväxt, men bestäm dig för en accentfärg som går igen i 2-4 föremål, t.ex. kopparfärgat, turkost eller gult. En kruka, en kraftigt färgad bokrygg och ett prydnadsföremål i den färgen knyter ihop hyllorna. Den färgen kan du ju plocka upp på en tavla och/eller en soffkudde också.

  • PRO
    Bloomsbury Barn
    vor 7 Jahren

    Batteridrivna ljusslingor kan vara mysigt.

  • PRO
    Josefina
    vor 7 Jahren

    En liten kaktus kanske, några böcker på hög, högtalare, vinylskivor? :)

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.