Moderne Küchen mit Betonboden Ideen und Design
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Studio Bergtraun AIA
Moderne Küche in L-Form mit flächenbündigen Schrankfronten, hellbraunen Holzschränken, Elektrogeräten mit Frontblende, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden, brauner Arbeitsplatte und Holzdecke in San Francisco
Studio Jung
Black impact. The beauty of timber grain.
Offene, Große Moderne Küche in L-Form mit Doppelwaschbecken, profilierten Schrankfronten, dunklen Holzschränken, Quarzwerkstein-Arbeitsplatte, Küchenrückwand in Metallic, Rückwand aus Spiegelfliesen, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden, grauer Arbeitsplatte und Holzdielendecke in Melbourne
Offene, Große Moderne Küche in L-Form mit Doppelwaschbecken, profilierten Schrankfronten, dunklen Holzschränken, Quarzwerkstein-Arbeitsplatte, Küchenrückwand in Metallic, Rückwand aus Spiegelfliesen, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden, grauer Arbeitsplatte und Holzdielendecke in Melbourne
Nathalie Priem Photography
Offene, Zweizeilige, Große Moderne Küche mit Einbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, blauen Schränken, Arbeitsplatte aus Holz, Küchenrückwand in Grau, Elektrogeräten mit Frontblende, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und brauner Arbeitsplatte in London
Ruby Cloutier Designs
Moderne Küche in L-Form mit Unterbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, grauen Schränken, Rückwand-Fenster, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und weißer Arbeitsplatte in Austin
Niche Design Co | Chelsey Mathieson
Große Moderne Küche in U-Form mit Vorratsschrank, Unterbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, weißen Schränken, Mineralwerkstoff-Arbeitsplatte, Küchenrückwand in Schwarz, Rückwand aus Keramikfliesen, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, Kücheninsel und weißer Arbeitsplatte in Sonstige
Alistair Fleming Design
Offene, Zweizeilige, Große Moderne Küche mit Unterbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, dunklen Holzschränken, Mineralwerkstoff-Arbeitsplatte, Küchenrückwand in Grau, Rückwand aus Stein, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und grauer Arbeitsplatte in Sussex
Couvaras Architects
Moderne Küche mit flächenbündigen Schrankfronten, schwarzen Schränken, Küchenrückwand in Beige, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und weißer Arbeitsplatte in Sydney
Michael Cooper Architects
Modern open plan black stained oak kitchen
Große Moderne Küche mit Küchenrückwand in Schwarz, Betonboden, Kücheninsel, schwarzer Arbeitsplatte, Doppelwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, schwarzen Schränken, Küchengeräten aus Edelstahl und buntem Boden in Auckland
Große Moderne Küche mit Küchenrückwand in Schwarz, Betonboden, Kücheninsel, schwarzer Arbeitsplatte, Doppelwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, schwarzen Schränken, Küchengeräten aus Edelstahl und buntem Boden in Auckland
Black Lacquer Design
Kleine Moderne Küche mit flächenbündigen Schrankfronten, Quarzit-Arbeitsplatte, Rückwand aus Stein, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden, grünen Schränken, bunter Rückwand und bunter Arbeitsplatte in Los Angeles
David Reid Homes
An open plan kitchen houses a scullery and large island. It neighbours a large decking creates a year-round entertainment zone complete with a wine fridge.
Architecture Saville Isaacs
Interior - Kitchen
Beach House at Avoca Beach by Architecture Saville Isaacs
Project Summary
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
The core idea of people living and engaging with place is an underlying principle of our practice, given expression in the manner in which this home engages with the exterior, not in a general expansive nod to view, but in a varied and intimate manner.
The interpretation of experiencing life at the beach in all its forms has been manifested in tangible spaces and places through the design of pavilions, courtyards and outdoor rooms.
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
A progression of pavilions and courtyards are strung off a circulation spine/breezeway, from street to beach: entry/car court; grassed west courtyard (existing tree); games pavilion; sand+fire courtyard (=sheltered heart); living pavilion; operable verandah; beach.
The interiors reinforce architectural design principles and place-making, allowing every space to be utilised to its optimum. There is no differentiation between architecture and interiors: Interior becomes exterior, joinery becomes space modulator, materials become textural art brought to life by the sun.
Project Description
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
The core idea of people living and engaging with place is an underlying principle of our practice, given expression in the manner in which this home engages with the exterior, not in a general expansive nod to view, but in a varied and intimate manner.
The house is designed to maximise the spectacular Avoca beachfront location with a variety of indoor and outdoor rooms in which to experience different aspects of beachside living.
Client brief: home to accommodate a small family yet expandable to accommodate multiple guest configurations, varying levels of privacy, scale and interaction.
A home which responds to its environment both functionally and aesthetically, with a preference for raw, natural and robust materials. Maximise connection – visual and physical – to beach.
The response was a series of operable spaces relating in succession, maintaining focus/connection, to the beach.
The public spaces have been designed as series of indoor/outdoor pavilions. Courtyards treated as outdoor rooms, creating ambiguity and blurring the distinction between inside and out.
A progression of pavilions and courtyards are strung off circulation spine/breezeway, from street to beach: entry/car court; grassed west courtyard (existing tree); games pavilion; sand+fire courtyard (=sheltered heart); living pavilion; operable verandah; beach.
Verandah is final transition space to beach: enclosable in winter; completely open in summer.
This project seeks to demonstrates that focusing on the interrelationship with the surrounding environment, the volumetric quality and light enhanced sculpted open spaces, as well as the tactile quality of the materials, there is no need to showcase expensive finishes and create aesthetic gymnastics. The design avoids fashion and instead works with the timeless elements of materiality, space, volume and light, seeking to achieve a sense of calm, peace and tranquillity.
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
Focus is on the tactile quality of the materials: a consistent palette of concrete, raw recycled grey ironbark, steel and natural stone. Materials selections are raw, robust, low maintenance and recyclable.
Light, natural and artificial, is used to sculpt the space and accentuate textural qualities of materials.
Passive climatic design strategies (orientation, winter solar penetration, screening/shading, thermal mass and cross ventilation) result in stable indoor temperatures, requiring minimal use of heating and cooling.
Architecture Saville Isaacs
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Accommodation is naturally ventilated by eastern sea breezes, but sheltered from harsh afternoon winds.
Both bore and rainwater are harvested for reuse.
Low VOC and non-toxic materials and finishes, hydronic floor heating and ventilation ensure a healthy indoor environment.
Project was the outcome of extensive collaboration with client, specialist consultants (including coastal erosion) and the builder.
The interpretation of experiencing life by the sea in all its forms has been manifested in tangible spaces and places through the design of the pavilions, courtyards and outdoor rooms.
The interior design has been an extension of the architectural intent, reinforcing architectural design principles and place-making, allowing every space to be utilised to its optimum capacity.
There is no differentiation between architecture and interiors: Interior becomes exterior, joinery becomes space modulator, materials become textural art brought to life by the sun.
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
Salmon Built LLC
Sung Kokko Photo
Kleine Moderne Wohnküche ohne Insel in U-Form mit Unterbauwaschbecken, Schrankfronten im Shaker-Stil, grauen Schränken, Betonarbeitsplatte, bunter Rückwand, Glasrückwand, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, grauem Boden und grauer Arbeitsplatte in Portland
Kleine Moderne Wohnküche ohne Insel in U-Form mit Unterbauwaschbecken, Schrankfronten im Shaker-Stil, grauen Schränken, Betonarbeitsplatte, bunter Rückwand, Glasrückwand, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, grauem Boden und grauer Arbeitsplatte in Portland
CT Architecture d'intérieur
Le cube cuisine en renfoncement se démarque visuellement de la pièce à vivre.
Le faux plafond en décroché accentue l’effet «boite» souhaitée.
Offene, Mittelgroße Moderne Küche in L-Form mit Unterbauwaschbecken, Kassettenfronten, grauen Schränken, Granit-Arbeitsplatte, Küchenrückwand in Grau, Rückwand aus Granit, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und grauer Arbeitsplatte in Paris
Offene, Mittelgroße Moderne Küche in L-Form mit Unterbauwaschbecken, Kassettenfronten, grauen Schränken, Granit-Arbeitsplatte, Küchenrückwand in Grau, Rückwand aus Granit, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und grauer Arbeitsplatte in Paris
SOCO Builders
Offene, Zweizeilige Moderne Küche mit Unterbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, hellbraunen Holzschränken, Küchenrückwand in Weiß, Rückwand aus Stein, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und weißer Arbeitsplatte in Orange County
Impact Kitchens
Zweizeilige Moderne Küche mit Landhausspüle, flächenbündigen Schrankfronten, schwarzen Schränken, Elektrogeräten mit Frontblende, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und schwarzer Arbeitsplatte in Hobart
Shelter Solutions LLC - ADU Specialist
Contemporary detached ADU. One bedroom, one bath, for visiting parents and short term rentals
Carlos Rafael Photography
Einzeilige Moderne Küche ohne Insel mit Unterbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, hellbraunen Holzschränken, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, grauem Boden und weißer Arbeitsplatte in Portland
Einzeilige Moderne Küche ohne Insel mit Unterbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, hellbraunen Holzschränken, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, grauem Boden und weißer Arbeitsplatte in Portland
ARTEZIA European Cabinetry | Design Studio
Oak and Matte Black, with our beautiful LINEAR handles
Offene, Mittelgroße Moderne Küche in L-Form mit Einbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, schwarzen Schränken, Quarzwerkstein-Arbeitsplatte, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, grauem Boden und schwarzer Arbeitsplatte in San Francisco
Offene, Mittelgroße Moderne Küche in L-Form mit Einbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, schwarzen Schränken, Quarzwerkstein-Arbeitsplatte, schwarzen Elektrogeräten, Betonboden, grauem Boden und schwarzer Arbeitsplatte in San Francisco
Moskow Linn Architects
Offene Moderne Küche in U-Form mit Unterbauwaschbecken, flächenbündigen Schrankfronten, weißen Schränken, Küchenrückwand in Weiß, Küchengeräten aus Edelstahl, Betonboden, Kücheninsel, grauem Boden und weißer Arbeitsplatte in Boston
Amrish Maharaj Architecture
Vikram Hingmire
Kleine Moderne Küche mit Betonboden und grauem Boden in Sydney
Kleine Moderne Küche mit Betonboden und grauem Boden in Sydney
Creative Arch
Garage, kitchen, dining and living spaces are grouped within one wing of the home, with bedrooms, bathrooms and family room in the other. A home office looks directly through the central green ‘courtyard’ to a feature tree, and beyond to the extensive deck which joins the wings together to the south.
Photography by Mark Scowen
Moderne Küchen mit Betonboden Ideen und Design
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