Houzz Logo Print
anna_244

Hur mycket tid spenderar du i din trädgård?

För många av oss är trädgårdsarbete nästan som terapi, men för andra är det ett stressmoment. Vissa har svårt att ens hålla plantorna vid liv, medan andra älskar att gräva i jorden, plantera om buskar och utforma sin trädgård med vackra växter.

Berätta för oss hur ofta du hinner påta i din trädgård!


Engleman ivy and bamboo rake · Mehr Info


Dagligen (gröna fingrar!)
Några gånger i veckan
En gång i veckan
Varannan vecka
En gång i månaden
Jag lägger ingen tid alls på min trädgård

Kommentare (7)

  • PRO
    Marias Inredning
    vor 7 Jahren

    Är relativ ny husägare så än så länge har det blivit mest fix för att få det snyggt, men jag tror jag kommer spendera rätt mycket tid där faktiskt! Så himla härligt

  • mariannese
    vor 7 Jahren

    Ute lite varje dag och räfsar kottar, putsar vissna rosor, tar upp potatis, klipper sniglar, vattnar, plockar blommor och bär mm.

  • PRO
    Maria Sandgren Trädgårdsmästare Stockholm
    vor 7 Jahren

    Varje dag men i andras trädgårdar.

  • PRO
    Hudikhus AB
    vor 7 Jahren

    2 timmar i veckan när man rengör robotklipparen och trimmar lite.

  • PRO
    Gardenfix
    vor 7 Jahren

    Mitt tips till er som tycker att det tar mycket tid att vara i trädgården är att var noga på på våren att rensa i rabatterna och sedan fylla på med täckbark. Snyggt och betydligt lättare att hålla snyggt i rabatterna.

  • PRO
    Skånsk Trädgårdsvision
    vor 7 Jahren

    Så mycket jag hinner, då man mest är i kunders trädgårdar.

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.