Houzz Logo Print
mariabd66

Har du et dilemma, vi kan hjælpe dig med?

Maria Degn
vor 6 Jahren
zuletzt bearbeitet:vor 6 Jahren

Står du med et dilemma i din bolig? Lad Houzz-brugere og Houzz-eksperter hjælpe dig på vej ved at dele dit dilemma i vores Forum under Designdilemma!

Vi udvælger også spændende dilemmaer om alt fra boligindretning til arkitektur og renovering, hvor eksperter giver deres bedste bud på en løsning, som vi udgiver i artikler i vores Magsin. Måske dit designdilemma er det næste, vi skal skrive om?

Her er nogle eksempler på artikler, der er baseret på Houzz-brugernes designdilemmaer:

Vi glæder os til at høre fra dig!

Fiskerhus i Espergærde · Mehr Info

Kommentare (5)

  • Christian Witt
    vor 6 Jahren
    Jeg er single og har et stort vær på 2 sal, hvor jeg har fritlagte spær/bjælker, hvor jeg både vil have plads til mine 2 unger, men samtidig også have et privat sov. Det mit dilemma :)
  • Lea salka
    vor 6 Jahren
    Det er flot
  • Maria Degn
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 6 Jahren

    Hej Christian,

    Tak fordi du har delt dit designdilemma.

    Måske en eller anden form for afskærmning kunne hjælpe med at skabe mere privatliv? Jeg faldt over to artikler, der måske kan give dig inspiration:

    Jeg glæder mig til at høre, hvilke løsninger, vores brugere har!

    De bedste hilsner,

    Maria

  • PRO
    Roundsdesign
    vor 6 Jahren

    Prøv at besøg roomdivider.dk

    Der er rumdelere i forskellige farver.

  • ptrisja
    vor 6 Jahren

    @Christian Witt: Hvis pladsen er der (det er lidt svært at vurdere udfra billedet), ville det næsten være oplagt at lave en hems. Enten til dig, eller til ungerne. Mht. afskærmning af sengen som den står nu, kan det gøres på flere forskellige måder:

    • Gardiner/"den svenske løsning": Det er den man altid ser i IKEA-kataloget, og det er netop fordi det er en nem og billig ikke-permanent måde at gøre soveområdet mere privat på.

    • Vinduesvæg: En lidt mere permanent løsning, men den tillader stadig lys at strømme igennem. Kan evt. kombineres med et gardin for mere privatliv.

    • Halvvæg: Eftersom din lejlighed er dejlig lys, kan du også bare sætte en væg op. Højden kan varieres efter hvor meget privatliv man ønsker, men bare en lille væg vil gøre en stor forskel.

      - Hvis du har et tv ville en løsning som denne i øvrigt være oplagt at hænge tv'et på. Hvis du er snedig, kan du også bygge det sådan at tv'et kan vendes i væggen, og du dermed også kan bruge det på soveværelsessiden:

    • Reol/skab som afskærmning: I stedet for en væg, kan man også bruge en reol/skab som afskærmning. Hvis du har meget tøj, kan du f.eks. stille et klædeskab vendt mod sengesiden, og så evt. sætte nogle plader på bagsiden (den mod stuen), og tapetsere eller male den. Omvendt kan du stille en reol vendt mod stuesiden, og så tapetsere/male soveværelsessiden. Hvis du har meget plads, kan du udnytte begge sider som her:

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.