Houzz Logo Print
goteborgskokscentrum

Hur ser er drömlucka ut?

Göteborgs Kökscentrum
vor 8 Jahren
zuletzt bearbeitet:vor 8 Jahren

Hej!

Vi är i fullfärd med att komma på nya designer på luckor.

Nu vänder vi oss till er "Houzz:are", hur ser er drömlucka ur? Ladda upp en skiss, bild eller liknande. Kanske det blir just er lucka vi tillverkar!

Luckan nedan är en av våra populäraste Madrid luckor. Slät med postformad kant!

Tidslös, men kanske tråkig? Ge oss era bästa idéer!! Vår leverantör

Kommentare (20)

  • Anna Holmquist
    vor 8 Jahren

    Vilken rolig idé att efterlysa idéer här i forumet! Jag önskar mig köksluckor med utskuren bit i överkant (jfr med byrån Snow från Asplund). Kanske skulle den utskurna biten inte vara så mjuk som på Asplunds lådor utan ha något rakare linjer.

  • Carl Palmquist
    vor 8 Jahren

    Jag tycker att Bucks and Spurs i Stockholm gör fantastiska kök! :) Väldigt gediget och vackert hantverk.

    Railway Kitchen · Mehr Info

  • Marcus Hartwall
    vor 8 Jahren

    Jag gillar verkligen denna naturliga träkänslan. Stilrent och bör tilltala en bred målgrupp.


    River development, London · Mehr Info

  • A
    vor 8 Jahren

    Lite galet kanske men jag är väldigt förtjust i fiskbensmönster på golv och kakel. Man kanske skulle kunna använda det som mönsterstruktur på enfärgade köksluckor?

    Modern White Kitchen · Mehr Info

  • PRO
    Marias Inredning
    vor 8 Jahren

    På sistone så har jag också börjat bli sugen på att ha lite mer gammaldags luckor om man kan kalla det för det, som det här:

    My Houzz: Charming Scandinavian Details in Portland · Mehr Info

    Så istället för att ha helt platt panel som sitter ihop (typ som på bilden Antonia Wiklund la upp) så har man mellanrum mellan lådor och skåp med mjuka kanter och fina handtag :) Jättefint!!

  • Heidi Allen
    vor 8 Jahren

    Älskar den här stilen (tror den heter Shaker style?), med mörka luckor som kontrast!

    The East Dulwich Kitchen by deVOL · Mehr Info

  • PRO
    Göteborgs Kökscentrum
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 8 Jahren
    Zuletzt geändert: vor 8 Jahren

    Maria: Vi har en lucka som heter funkis som redan är i den stilen. Den har vi designat helt själv. Men verkligen bra tips! :)

  • PRO
    Göteborgs Kökscentrum
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 8 Jahren

    Heidi: Den stilen gillar vi med. Alla våra luckor går att få i alla färger. Vi säljer dock mest vitt ;-) Även fast det onekligen ser snyggare ut med kontraster (på bild i alla fall). :)

  • PRO
    Göteborgs Kökscentrum
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 8 Jahren

    Carl: Den köksluckan var ju verkligen en dröm! Hoppas dock på spännande respons i form av fräsningar! Vackra träluckor finns det så gott om redan!

  • Sophie I
    vor 8 Jahren

    Jag gillar verkligen bilden som Heidi la upp, tycker också dessa är väldigt coola

    Drejargatan · Mehr Info

  • PRO
    Marias Inredning
    vor 8 Jahren

    Är det sant Göteborgs Kökscentrum :) Vad kul, den ska jag genast kolla in. Snart dags att byta ut köket är hemma!

  • PRO
    Göteborgs Kökscentrum
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 8 Jahren

    Maria: Vad roligt! Vi hjälper dig gärna. Det var dessa luckor jag tänkte på. http://www.milokok.se/koeksluckor/maalade-koeksluckor/funkis/ 

  • Amanda Strömberg
    vor 8 Jahren

    De här luckorna tycker jag är ganska häftiga.

    An Artists Kitchen, Belvidere, IL · Mehr Info

  • PRO
    Marias Inredning
    vor 8 Jahren

    Göteborgs Kökscentrum: Men gud så underbara, stort tack för att ni delade med er av dem! Har ni några bilder på dem i en miljö i ett kök som man kan inspireras av? :)

  • PRO
    Göteborgs Kökscentrum
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 8 Jahren

    Maria: Nej, dessvärre är det de få bilder som rullar i bildspelet på Miloköks hemsida! Men du är välkommen till vårt Showroom om du befinner dig i Göteborgsområdet, där kan du se luckan i verklighet :)

  • PRO
    AB Vansbro Snickerifabrik
    vor 7 Jahren


    Blandade projekt · Mehr Info
    Föredrar den lantliga, klassiska stilen :-)

  • PRO
    HH Inredning Finsnickeri
    vor 7 Jahren

    Dina luckor är snygga och inte de klassiska Amanda Strömberg.

  • PRO
    BliMera Kök & Inredning AB
    vor 7 Jahren
    Zuletzt geändert: vor 7 Jahren

    Vi känner att det är läge för lite färgrikare luckor igen, allt i från lugna gröna nyanser till kraftfullt röda.

  • PRO
    User
    vor 7 Jahren



    Kökslucka Grepplist modell Värmdö från GÖR DET SJÄLV KÖK · Mehr Info
    Vi gillar den lite modernare stilen :-)

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.