Houzz Logo Print
anna_holmquist26

Kan du tänka dig att köpa porslin som måste diskas för hand?

Anna Holmquist
vor 8 Jahren

Köper du enbart porslin som du kan diska i diskmaskinen eller går design före funktion när det gäller rengöringen?

Transitional Kitchen · Mehr Info

Kommentare (8)

  • Frida Hultberg
    vor 8 Jahren
    Handdisk är ibland det värsta jag vet och idag finns det så mycket fint att välja som går att köra i diskmaskinen!
  • PRO
    BahKadisch
    vor 8 Jahren

    Jag som illustratör ritar en hel del på porslin för hand. Min upplevelse är att folk inte har några större problem med att man rekommenderar handdisk, men då är det ju också enbart för enstaka föremål och inte en uppsättning på exempelvis 12 muggar ;)

  • PRO
    Kalmar MarkTjänst AB
    vor 8 Jahren

    nej har inte tid att handdiska.

  • Henrik Berg
    vor 8 Jahren

    håller med Kalmar Marktjänst, hinner inte heller!

  • Fanny B
    vor 8 Jahren

    Jag har inte ens en diskmaskin!

  • Hélen Syvertsen
    vor 8 Jahren

    Jag har heller ingen diskmaskin, jag har en del porslin som är handmålat en del gammalt, vissa saker jag är väldigt rädd om, så oavsett om jag nu hade en diskmaskin så skulle jag stå och handdiska varje dag i alla fall

  • PRO
    Genova Property Group
    vor 8 Jahren

    Absolut! Inget jag skulle använda för vardagsbruk men för finare middagar är det värt lite extra jobbom dukningen tillåts bli extra fin!

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.