Houzz Logo Print
fanny12345

Vad ogillar din partner med din inredningsstil?

Fanny B
vor 7 Jahren
zuletzt bearbeitet:vor 7 Jahren

Jag och min pojkvän kommer inte alltid överens om vilken stil vi ska ha hemma.

Jag får inte ha:

1. Porslinshundar

2. Färgglada kuddfodral

Jag gillar inte att han alltid vill ha grå detaljer.

Någon mer som har det såhär?!!

Obs, bilden är inte på mitt hem men illustrerar vilken sorts inredning jag inte gillar :P

Bathroom · Mehr Info

Kommentare (10)

  • Sophie I
    vor 7 Jahren

    Skulle gärna ha mer gulddetaljer!

  • mariannese
    vor 7 Jahren

    Inga problem här, vi tycker ganska lika. Och gör vi inte det nån gång tolererar vi varandras olika smak. För många år sen när vi inte hade råd att köpa nya möbler ville min man få in lite färg i vårt då väldigt bruna och trista vardagsrum och köpte en vildsint mönstrad Marimekkogardin med mycket orange i. Genast frågade kvinnor i grannskapet hur jag kunde tillåta min man att köpa gardiner! Som om det bara var jag som bestämde i vårt gemensamma hem. Jag tyckte det var ett roligt och överraskande tilltag och vi har kvar gardinerna även om de inte sitter uppe nu. Men numera köper vi det mesta tillsammans.

  • PRO
    Emelie Westman
    vor 7 Jahren
    Min man blir tokig på alla växter jag släpar hem. Då jag tyvärr inte har speciellt gröna fingrar överlever de inte alltför länge, så han tycker det är onödigt
  • Sophie I
    vor 7 Jahren

    Haha @emelie, jag känner igen det där. Man får satsa på snittblommor istället som man byter ut varje vecka :)

  • PRO
    Marias Inredning
    vor 7 Jahren

    Min förra kille tyckte alltid att jag köpte nya " onödiga prylar" hela tiden, dvs fina krukor, doftljus, något praktiskt köksredskap osv. Onödigt!? Skulle inte tro det :)

  • PRO
    By Linda-Marie
    vor 7 Jahren

    Hos oss säger inte mannen så mycket om min stil, det är jag som inreder. Så jag har inget och säga om hans heller. Däremot tycker han att jag shoppar för mycket av det jag gillar! Typ fem blombuketter åt gången för vill ha blommor överallt, eller min mässingsamling är inte jätte poppis den heller, men jag tycker den är underbar! Senaste pärlan kom hem i går!!

  • Sophie I
    vor 7 Jahren
    Zuletzt geändert: vor 7 Jahren

    ÄLSKAR din bild @Interior By Livsspegeln! Bra inköp oavsett vad mannen säger ;)

  • PRO
    Hanna Herngren
    vor 7 Jahren

    Kuddar och överdrag på möbler!Att kuddarna adderar färg till rummet och att överdraget gör att soffan som passerat bäst före datumet ser bättre ut spelar ingen roll! Allt hasar ner på golvet och blir liggande där.,lite piffande o puffande finns inte. Sedan att jag sprider ut mina kreativa projekt här och där är en heeeelt annan historia.

  • Inredningsälskaren
    vor 7 Jahren
    Zuletzt geändert: vor 7 Jahren

    Gulddetaljer! Älskar detaljer som glittrar eller skiner ;)

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.