Houzz Logo Print
malin_ivarsson12

Litet skrivbord till arbetsrummet

Malin Ivarsson
vor 7 Jahren

Jag ska försöka ta tag i ett projekt jag tänkt på väldigt länge, vilket är att fixa till mitt arbetsrum. Det är väldigt litet och det första och viktigaste jag måste köpa är ett skrivbord. Har ni några tips på skrivbord till små utrymmen?

Contemporary Home Office · Mehr Info

Kommentare (9)

  • Inredningsälskaren
    vor 7 Jahren

    Det borde finnas på exvis ikea? Det på bilden ser ut att vara gjort på plats av en snickare. Det är ju i sig inte så svårt att skapa att skrivbord av små medel, och själv välja storlek på bänkskivan

  • Sophie I
    vor 7 Jahren

    Jag tycker att du ska göra som på bilden, dvs sätt upp en bänkskiva från vägg till vägg, om du kan det. Superenkelt skulle jag gissa. Hittade BÄSTA artikeln för dig här https://www.houzz.se/magasin/jobba-hemma-9-tips-foer-att-faa-plats-med-ett-skrivbord-i-omoejliga-rum-stsetivw-vs~50719570

  • PRO
    EJ Interior
    vor 7 Jahren

    Boconcept har smarta skrivbordslösningar för små utrymmen samt snygga såna. IKEA är ett annat tips, dom har ju ett jätteutbud på skrivbord. Annars kan man köpa ben därifrån och bänkskiva någon annanstans i rätt mått.

  • PRO
    Angelicas foto & design
    vor 7 Jahren
    Jag gillar det här som finns hos länna möbler ☺️ det är inte lika djupt som många andra!
    Malin Ivarsson hat Angelicas foto & design gedankt
  • Malin Ivarsson
    Ursprünglicher Verfasser
    vor 7 Jahren

    Tack för tipsen!!

  • PRO
    John Donkin Architect Inc.
    vor 7 Jahren

    Tack för ditt intresse för vårat projekt. Tyvärr är detta ett specialbyggT skrivbord och kan inte köpas i butik. Lycka till med ditt utrymme!

  • PRO
    PABygg
    vor 7 Jahren

    Tänk på att utnyttja hela ytan. En hurts eller två och måttbeställd skiva är mitt tips.

    Peter

  • PRO
    Compact Living Store
    vor 7 Jahren

    Kontakta oss på Compact Living Store skall vi skicka förslag.


    info@compactlivingstore.com

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.