Houzz Logo Print
styledbyotilia

Skillnad på styling och styling

Styled by Otilia
vor 6 Jahren
zuletzt bearbeitet:vor 6 Jahren


Här har ni samma sovrum, båda bilderna tagna utav fotograf till mäklare och båda två gångerna var bostaden till försäljning. Här kan man enkelt se hur lite textil och en annan färg på väggen kan göra. Detta är faktist min gamla lägenhet som jag köpte och fixade till, jag hann inte bo där så länge men fin hann den bli. Det gäller att se potential i bostäder, sen behövs såklart en budget med.

Kommentare (4)

  • Anna G
    vor 6 Jahren

    Så kul att se, verkligen en helt annan bostad! Jag skulle mycket hellre köpa "din version" av lägenheten.

    Styled by Otilia hat Anna G gedankt
  • Tiina Virtanen
    vor 6 Jahren
    Instämmer, den första bilden ser ut som "vi måste ställa in lite möbler här", inte alls som ett hem. Ditt rum ser däremot väldigt inbjudande ut!
  • Cajsa Carlson
    vor 6 Jahren

    Gillar verkligen lampan på fönsterbrädet! Och rummet blev mycket finare.

  • PRO
    STIL & Inredning
    vor 6 Jahren

    Jätte fint! Verkligen ett praktexempel på vad bra styling kan göra för ett rum!

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.