Houzz Logo Print
henkeberg

Bästa sommardrycken?

Henrik Berg
vor 7 Jahren

Hallå!

Ska ha grillkväll i helgen med d fina vädret och vill gärna ha tips på bra svalkande sommardrycker att bjuda på. vad är er bästa sommardrink, trist bara med öl liksom.

Family friendly outdoor living · Mehr Info

Kommentare (13)

  • Fanny B
    vor 7 Jahren

    Hej Henrik! Mitt tips är att om du har en fin drinkvagn, så kan du rulla ut den på verandan och låta dina gäster blanda sina egna drinkar! Kan vara både alkoholfritt och alkoholhaltiga drinkar :) Min favorit är roliga fruktbål!

  • Fanny B
    vor 7 Jahren

    Typ som denna ;)

    Toronto Loft · Mehr Info

  • mariannese
    vor 7 Jahren

    Vi har alltid Pimm's som sommardrink. Barn och ungdomar får Trocadero som har nästan samma färg och med jordgubbar, gurkskivor och citron i glasen blir alla lika nöjda.

  • PRO
    LINDELLS BYGG.SE
    vor 7 Jahren

    Rabarberdrink är en läskande god fördrink till sommarens trädgårdsfest. :-)

  • PRO
    Snickarbacken 7
    vor 7 Jahren

    Prova Swedish Tonic! Det blir aldrig fel med en svalkande G&T

  • PRO
    Vinkla Arkitektbyrå
    vor 7 Jahren

    Sangria!

  • PRO
    Brittiska Handelskompaniet
    vor 7 Jahren

    Gin & Tonic med en grapefruktskiva istället för citron!

  • PRO
    Dahlquist Ta i Trä
    vor 7 Jahren

    Vatten!

  • Carl Palmquist
    vor 7 Jahren

    Mousserande + fläderkoncentrat + mynta är mycket fräsch fördrink på sommaren. Vill man spice it up kan man toppa den med lite gin.

  • Ingrid Boström
    vor 7 Jahren
    Zuletzt geändert: vor 7 Jahren

    Godaste sommar drinken bjöd min dotter på till midsommar. O.P med brännhults citronjuice. Lite is i med en dillkvist? Super läskande faktiskt....

  • PRO
    Tak-renovering i Skåne
    vor 7 Jahren

    Vatten, vatten vatten!:)

  • PRO
    Green Wood AB
    vor 7 Jahren

    Just d vatten!

Deutschland
Mein Benutzererlebnis mit Cookies anpassen

Houzz nutzt Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Benutzererfahrung zu personalisieren, Ihnen relevante Inhalte bereitzustellen und die Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Indem Sie auf „Annehmen“ klicken, stimmen Sie dem zu. Erfahren Sie hierzu mehr in der Houzz Cookie-Richtlinie. Sie können nicht notwendige Cookies über „Alle ablehnen“ oder „Einstellungen verwalten“ ablehnen.